Friday, March 2, 2018

SUSU KAMBING MIKKAE GOAT BANTU CERGAS

Selamat petang dan selamat bercuti..

Walaupun cuti, che kak tetap bizi dengan aktiviti harian. Tak sempat nak tido siang hari.

Pagi tadi hanya sempat minum oat dengan susu kambing je.

Lepas cod frozen food, singgah beli lauk pauk untuk stok.

Lepas tu ambil suami kat opis dia, lepas terus ke opis che kak pula. Ada beberapa tugasan hakiki yang kena selesai hari ni juga.

Pukul 2.30 ptg baru dapat makan nasi. Lauk ikan patin masak tempoyak. Ikan segar kat pasar Selising tadi.

Alhamdulillah, che kak takde rasa lapar dan takde rasa ketar lutut ke apa ke. Susu kambing mikkae banyak membantu.

Sejak susu kambing mikkae viral walaupun baru beberapa bulan ada dalam pasaran, stok kat hq cepat habis. Stok dengan che kak pun tak banyak. Berjimat cermat sementara stok hq ada nanti.

Susu kambing bukan ubat. Ianya adalah minuman harian yang penuh dengan khasiat dan manfaat untuk kesihatan.

Susu kambing mikkae menjadi pilihan che kak kerana ianya 100% susu, tanpa gula, krimer, maltodextrin.


#sedapnyasusukambing #mikkaegoat #susukambingorganik #susukambingtanpagulakrimer

No comments: