Monday, January 8, 2018

SARAPAN DENGAN ROTI DAN SUSU MIKKAE GOAT BANTU KENYANG

Sapo perut nasi macam che kak? Pagi2 dah bedal nasi gulai ayam. Kadang2 gulai ikan ayo. Standard sarapan ore Kelate. Kadang2 lauk ayam paprik, ayam kampung goreng.

Ingat lagi masa memula menjejakkan kaki kat Pasir Mas. Memula tu steady lagi sarapan dengan oat dan air milo. Lama2 dah terikut dengan budaya makan nasi pepagi. Makan nasi tak banyak pun. Tapi nak juga makan nasi.

Kalau tak makan nasi pagi, pukul 10 pagi dah berlaga kepala lutut. Menggigil satu badan. LAPAQ!

Masa memula nekad nak makan roti je masa sarapan, risau juga. Boleh ke aku bertahan sampai tengahari ni. Standby juga nasi sebungkus. Haha. Kot2 kepala lutut ketaq!

Hari ni hari kedua makan roti dan susu MIKKAE GOAT. Sehingga jam 1.10 tgh masih bertahan tak berlaga kepala lutut.



Erkkk .. Baru kenyang makan nasi ayam goreng. Arman Rider mai hantar kat opis tadi.


#bukandiet
#cabaranharike2




No comments: