Monday, March 26, 2018

MIKKAE SUSU KAMBING ORGANIK HARGA MAMPU MILIK

Che kak dah lama mencari susu yang benar-benar pure tanpa campuran gula, dan krimer.

Tak kiralah susu lembu ke susu kambing ke susu unta ke.

Terjumpalah susu kambing MIKKAE. Dah la sedap, kurang hamis, lemak berkrim.

 100 % susu tanpa campuran.

Harga mampu milik pulak tu. Kualiti pun terbaik la. Harga promosi RM29 memang mampu sangat. Kalau harga RM35 pun masih mampu milik sebab memang pure susu.

Tak de la bayar harga gula, krimer dalam susu tu.

Alang-alang dah beli untuk sendiri dan anak-anak, che kak share juga la dalam fb.

Kot-kot ada yang macam che kak duk mencari susu kambing pure versi serbuk.

Eh tak sangka pulak mendapat sambutan.

Che kak menjual bukan sebab nak kaya.

Che kak menjual pun tak nak pening-pening. Nak happy je. Nak beli, alhamdulillah. Tak nak beli, che kak tak kisah pun.

Setakat ni, alhamdulillah semua yang beli dengan che kak semua baik-baik.

Susu kambing MIKKAE adalah sekadar susu. Khasiat susu kambing semua orang dah tau.

#mikkae #sedapnyasusukambing

Www.wasap.my/60133703161


No comments: